Så er vi klar med endnu en tur i samarbejde med Riis Rejser. Vi skal selvfølgelig ned og opleve Andrea på hjemmebane ved hendes 10 Heimspiel.

Herunder er hvad vi er kommet frem til, og til en fantastisk god pris.

Vi gør opmærksom på at det kun er for registrerede medlemmer af fanklubben som kan deltage.

heimspiel 2014 (32)
Vi skulle meget gerne være rigtig mange flere på et billede som dette, næste år.

FANTUREN

I 2012 fejrede hun sit 20 års jubilæum på scenen med en stor Tysklands turné. Gå ikke glip af hendes store jubilæums (10. open air) koncert i Aspach i det sydlige Tyskland med op til 15.000 tilskuere. Her er Andrea Berg på absolut hjemmebane. Vi bor på Hotel Mercure i Schwieberdingen. Hotellet ligger blot en halv times kørsel fra Koncerten i Aspach. Hotellet er af god standard og med god forplejning.

REJSEPLAN

Torsdag 16/07
Danmark – Sydtyskland Afrejse fra Danmark via Padborg, Hamburg, Kassel og til vores hotel i Schwieberdingen. Vi har ankomst ca. kl. 21:30 til sen middag og indkvartering.

Fredag 17/07
Bussen kører frem og tilbage fra koncertpladsen i Aspach, nogen har måske billet til fredagens koncert også. De som ikke skal til koncert, har dagen fri og vil måske en tur til Stuttgart og ose lidt. Om aftenen vil de, som ikke er til koncert og som ønsker det blive kørt til Hotel Sonnenhof til aftensmad.
Husk at oplyse ved tilmelding om man ønsker dette. Man betaler selv på stedet.

Lørdag 18/07
Efter en god nats søvn og en velassorteret morgenmad, nyder vi dagen sammen. Kl. 14 går turen til Aspach til Andrea Bergs open air koncert. Vi har billetter til ståplads området foran scene. Der vil være mulighed for at købe mad på stedet. Hjemkørsel til hotellet efter koncerten.

Søndag 19/07
Efter dejlig morgenmad kører vi tilbage til arenaen og hygger os de næste mange timer med den gode stemning der er, når mange Andrea Berg Fans er samlet. Tilbage til hotellet hen på eftermiddagen. Middag på hotellet.

Mandag 20/07
Hjemrejse. Efter morgenmaden forlader vi hotellet og kører igen mod Danmark ad samme rute som på udrejsen.

riis-rejser-andrea-berg-heimspiel-2015
Bemærk: Nu også mulighed for siddeplads, men som tilkøb for 320.- kr.

Hvis man gerne vil med, så skal man ringe til Riis Rejser på 70 11 47 11 og sige at man er medlem af fanklubben og gerne vil deltage på denne fanklub tur. Her skal man oplyse det navn man er registeret med her i fanklubben, samt ens e-mail adresse. Riis Rejser har modtaget en medlemsliste for at sikre at det kun er fanmedlemmer der kan tilmelde sig vores tur.

Når I har tilmeldt jer turen, så skriv endelig her under i kommentarer.

De bedste Hilsner

Karin & Teddy Brogaard

Giv en kommentar

13 Kommentarer til "Fantur til Andrea’s 10 Heimspiel i 2015"

Giv besked ved
Sorter efter:   nyeste | ældeste | mest bedømte

Hej fanklub
Vi har bestilt turen til Heimspiel 2015 og middagen på hotel Sonnenhof.
Vi glæder os til at møde jer.
Venlig hilsen
Jørgen & Grete
Bornholm

hallo Karin og Teddy og Andrea Berg fans jeg er så glad nu for jeg har lige bestilt billetten til Andrea Berg koncert til næste år og i kan tro jeg glæder mig ja endda endnu mere da det er fem dage vi skal være der denne gang så jeg skal opleve det hele kan i tro + jeg har også bestilt så jeg kan komme på hotel Sonnenhof og spise mad så jeg håber at vi kan sidde der og få en god snak sammen så jeg glæder mig til at se jer alle sammen igen for det er… Læs mere »

Så har vi også bestilt, og middag på sonnenhof, vi glæder os rigtig meget.
Gitte og Mikael
Vejle

Hej alle fans
Så har vi bestilt billetter til turen næste år.
Heimspiel 2015 Andrea Berg og middag
På Sonnenhof. vi glæder os allerede og
Håber vi får nogle gode dage sammen.

venlig hilsen
Hanne og Kurt

D. 20 august 2014
Hej alle.
Jeg har bestilt biletter til Heimspiel 2015 og aftensmad på Hotel Sonnenhof.
Vi glæder os.
Kirsten og Flemming
Knudby.

Hej Alle
Så har jeg også meldt mig til Heimspiel 2015 og aftensmad på Hotel Sonnenhof.
Jeg glæder mig utrolig meget.
Med venlig hilsen
Leif Jørgensen
Roskilde

Hej Alle medlemmer

I har alle fået en ny mail om turen, så tjek jeres mail boks, skulle i ikke have modtaget den så skriv eller ring til mig

Hilsen Karin

Hej Alle

I som ønsker billet til koncerten fredag i Aspach 2015, kan jeg fortælle at fristen er forlænget til december 2014. Stadig med 15 euro i rabat.

Hej alle der deltog i fantræf på Vissenbjerg storkro i denne weekend. Jeg vil takke jer for hyggeligt selskab og godt humør.
Til Karin og Teddy vil jeg sige : Hvor var det et godt initiativ. Der var ikke en finger at sætte på arrangementet, maden var god og veltillavet og musikken var selvfølgelig som den skulle være.
Det er ærgeligt at ikke flere af fanklubbens medlemmer bakkede op om denne dag, men det er selvfølgelig også lettere kun at sidde på sin flade og modtage alt det arbejde Karin og Teddy laver for os.
Hilsen Gert.

Connie og Knud Iwers

Hej andrea berg fanklub
Fra det Sønderjyske ønskes et godt nytår!,,,,vi glæder os til koncerten i juli.
God tur til Karin og teddy på lørdag.

De bedste musikhilsner
Connie og Knud

Hej Alle sammen. Vi har nu også bestilt tur til Aspach, og vi glæder os rigtig meget. Vi har også bestilt aftensmad på Sonnenhof. Det er første gang vi skal med til Aspach, men har oplevet Andrea både i Ålborg, Hamborg og 3 gange i Oberhausen . Ja, Karin og Teddy gør et virkelig stort arbejde for fanklubben, og for tyskschlager også, det er rigtig godt. Med hensyn til fanfester, så er det et rigtig godt initiativ, men der kan jo være mange forskellige årsager til at man ikke deltager, og det er de andre fanklubmedlemmer nødt til at respektere….… Læs mere »